This problem may fix itself over time, but just in case: the servers seem to lag spike hard every time someone joins. Not sure if it's something that needs to be addressed, but just letting the powers that be know!
@Sly спасибо 🤝
@TyIIIkA спасибо! 🤝
That was fast, thank you :D
@FLP you're right, let's make release at least. Btw I'm expecting 50 demos from you in July, all my hopes are on that.
@ironlakov
Royal Kludge RK100
razer deathadder v2 hyperspeed
@ironlakov девайсы чтоб было удобно, ну у мышки желательно чтоб был оптический скрол, для более долгой жизни) а для того чтоб анучится, тут практика и смотреть как другие играют, пробовать повторять)
Добрый день, заинтересовался данным направлением , подскажите пожалуйста, где можно больше информации получить, какие девайсы приобрести для игры ? Или может кто - то от себя поделится. Спасибо!
@FLP Do you have news for release ? $D
Is this site dead, it's been 2 months withour release?
-noforcemspd - Copies the current windows values for MouseSpeed, "Enhanced Pointer Precision (EPP)". If disable in windows, it'll be disabled in CS.
-noforcemparms - When used by itself ensures both MouseThreshold# and MouseSpeed windows settings are copied.
This is what you'll get by only using -noforcemaccel if Enhanced Pointer Precision (EPP) is disabled in Windows.
- MouseThreshold1: 0 - MouseThreshold2: 0 - MouseSpeed: 1 SpeedValue: 10 (default pointer speed slider value)
Note: MouseSpeed: 1 means Enhanced Pointer Precision (EPP) On.
The source code always initializes EPP on by default without any launch options.
static int originalmouseparms[3], newmouseparms[3] = {0, 0, 1};
внешняя ссылка
Full Source Code:
- внешняя ссылка
---------------------------------------------------
Info about mousethreshold1 and mousethreshold2
---------------------------------------------------
внешняя ссылка
внешняя ссылка
You can verify this is occurring with this script which uses the Windows SystemParametersInfo function to get the state of the values.
внешняя ссылка